نیازمندی

جایی برای نمایش نیازمندی ها

درباره چیلر صنعتی بیشتر بدانید!

چیلر صنعتی

چیلر صنعتی برای تأمین سرمایش کنترل شده محصولات، مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌شود. چیلر صنعتی را می‌توان به صورت متمرکز طراحی کرده و تمام نیازها را فقط به وسیله یک سیستم چیلر برآورده ساخت که طبیعتاً باعث بزرگ شدن سیستم می‌شود.

چیلر صنعتی

چیلر صنعتی برای تأمین سرمایش کنترل شده محصولات، مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌شود. چیلر صنعتی را می‌توان به صورت متمرکز طراحی کرده و تمام نیازها را فقط به وسیله یک سیستم چیلر برآورده ساخت که طبیعتاً باعث بزرگ شدن سیستم می‌شود. البته می‌توان برای هر کاربرد و ماشین صنعتی، چیلر جداگانه طراحی کرد. چیلر صنعتی از نظر دمای آب سرد شده و همچنین مدت فعالیت، با چیلرهای خانگی و غیرصنعتی تفاوت دارد. مهم ترین تفاوتی که چیلرهای صنعتی با چیلرهای خانگی و مینی چیلر ها دارند این است چیلر صنعتی در تمام طول سال مورد استفاه قرار می‌گیرد. در واقع، از آنجا که در طول فرآیندهای صنعتی نیاز به کنترل دمای ماشین آلات و یا تولیدات صنعتی وجود دارد و از طرف دیگر، معمولاً ماشین آلات صنعتی به صورت مستمر در حال کار کردن هستند، چیلرهای صنعتی لازم است در تمام مدت سال، عمل سرمایش را انجام دهند.

چیلر صنعتی و ونداد تجهیز

انواع چیلر صنعتی

همان طور که قبلاً هم ذکر شد، چیلر صنعتی از جمله تجهیزات سرمایشی است که به منظور تولید سرما و خنک سازی در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. چیلرها در دو نوع چیلر تراکمی و جذبی ارائه می شوند که در نوع تراکمی آن از یک کمپرسور در سیکل تبریدی استفاده می گردد. چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می‌شوند. در چیلرهای جذبی برخلاف چیلرهای تراکمی از جذب کننده (Absorber) و مولد حرارتی (ژنراتور) به جای کمپرسور استفاده می‌گردد.

اطلاعات بیشتر درباره انواع، عملکرد، نصب و انتخاب چیلرهای صنعتی را می توانید در مجله ونداد تجهیز دنبال کنید.


برچسب ها: چیلر صنعتی , خرید چیلر صنعتی , چیلر صنعتی ونداد تجهیز ,

[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 26 شهريور 1399 ] [ 12:14 ] [ Hossein Shojaei ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]