نیازمندی

جایی برای نمایش نیازمندی ها

سفارش و خرید هیتر گازی انرژی در ونداد تجهیز

یکی از بهترین دستگاه های گرمایشی برای گرم کردن سالن های بزرگ صنعتی ، رستوران ها ، مساجد ، ساختمان های اداری و ... هیتر انرژی می باشد. شرکت انرژی از معتبرترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان دستگاه های سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشد که با داشتن سابقه طولانی در ساخت کولرهای آبی ، هیترهای برقی و گازی، بخاری های کارگاهی و ... همواره توانسته است که نیاز مشتریان را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت برآورده کند.

یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت انرژی هیترهای گازی و بخاری های کارگاهی این شرکت می باشد که هم از نوع گازسوز ، گازوئیل سوز و دوگانه سوز می باشند و همچنین از لحاظ نوع عملکرد به دو دسته فن دار و بدون فن تقسیم بندی می شوند.

ویژگی هیتر انرژی

هیتر انرژی در مدل های متفاوت و با ظرفیت های مختلفی تولید میشود که مناسب متراژهای گوناگون می باشد. معروفترین مدل این دستگاه ها مینی هیتر گازی 618 انرژی و هیتر 625 انرژی می باشد که با اشغال فضای کم می توانند گرمایش سریع را در محل مورد نظر به وجود بیاورند. از لحاظ نوع قرارگیری این هیترها در محل و شیوه نصب ، این دستگاه ها به دو گروه ایستاده ، کابینتی تقسیم بندی می شوند. بیشترین کاربرد هیترهای ایستاده و کابینی در سالن های بزرگ ، مساجد ، رستوران ها و ... می باشد.

هیتر انرژی

یکی دیگر از ویژگی های هیتر انرژی متفاوت بودن نوع سوخت مصرفی در این دستگاه ها می باشد بدینصورت که اگر محلی به گاز شهری دسترسی نداشته باشد می توان با خرید هیترهای نفتی ، گازوئیلی و یا هیترهای دوگانه سوز انرژی بدون نیاز به استفاده از گاز شهری یا کپسولی محیط را گرم کرد.

کلیه محصولات شرکت انرژی دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشند که باعث می شود تا مشتریان محصولات این شرکت دغدغه ای در زمینه ی ضمانت دستگاهی که خریداری کرده اند نداشته باشند.

برای سفارش خرید هیتر انرژی به وبسایت فروشگاهی ونداد تجهیز مراجعه کنید.

برچسب ها: خرید هیتر انرژی , هیتر انرژی , انواع هیتر انرژی , ونداد تجهیز ,

[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 11 شهريور 1399 ] [ 13:20 ] [ Hossein Shojaei ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]